Kävin äsken tallilla ja kävelyttelin ponia 30min jonka jälkeen päästin sen vielä halliin juoksemaan vapaana, kerrankin oli kamera mukana joten nyt pakko lisäillä muutama kuva!
| Vähän naamakuvaa |
| Linssilude! |
| Möhömahasta vähän rakennekuvaa, joo tiedän sen olevan läski. |
| Rakkautta (siis ruokaa) kerjäämässä |
| Koitin innostaa sitä juoksemaan |
| Pienet loikat, en haluis olla kyydissä! |
| Täysii! |
| Ja lopuks tietty syömään vihreetä ;-) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti